subota, 5. studenoga 2016.

Kako pridobiti gosta?

Ukoliko se pitate kako pridobiti novoga gosta već na samom ulazu u ugostiteljski objekt onda ste na pravom ste mjestu.

Donosimo vam slijedeće smjernica kojih se trebate pridržavati ukoliko želite uspješno poslovati.


Prvi dojam

Prilikom ulaska osobe u vaš objekt ono što zatekne zove se prvi dojam.
Dakle prva stvar je ta da morate imati ugodan i čist ambijent s profesionalnom poslugom.
Prvi korak, odnosno prva faza je uspješno pređena.

Ono o čemu se morate pobrinuti pri tom je da gosta sve dočeka onako kako treba.
Sve treba biti čisto, i stolovoi moraju biti lijepo složeni te pobrisani. Ne smije se desiti da prilikom ulaska gosta dočeka staro suđe na stolu.

Kada ispratite goste potrudite se učiniti sve one korake koji će narednim gostima pružiti osjećaj dobrodošlice.

Gostu uvijek pristupite brzo, odnosno na točno procjenjeno vrijeme kako se nebi počeo osjećati nelagodno.
Primajte ih srdačno i s blagim ili širokim osmjehom na licu, te budite zainteresirani i strpljivi za njih i za ono što govore, te ih ukoliko je potrebno potaknite na određeni proizvod.
Također prilikom ulaska pod obaveno spada srdačan pozdrav, te na izlasku također.

Čaše i tanjuri

Nikada nemojte poslužiti pivo s čašom druge vrste. Jednostavno to se ne smije činiti zbog toga što osim što nije estetski, mnogi proizvođači brinu o tom dizajnu zato što on pogoduje cjelokupnom ambijentu, pjeni, aromi ili pak mirisu.
Ukoliko se ipak desi da morate poslužiti pivo s drugom vrstom čaše makar se pobrinite da u tom slučaju čaša bude univerzalna i prikladna za konzumiranje piva.
Dakle bez oznaka.

Također morate paziti i na čaše koje idu uz serviranje crnog ili bijelog vina, te na čaše koje se serviraju uz običnu ili flaširanu vodu.

Naravno ne treba ni napominjati da čaše moraju biti savršeno ispolirane i bez ikakvih tragova kemenca, a kamoli prstiju.
Sve oštećene čaše treba baciti i ne smiju se iznositi na stol! Bez obzira da li se radi o malom oštećenju.

Isto pravilo također vrijedi i za restorane, odnosno za sve tanjure, posude za salatu te pribor za jesti i ostalo.

Gosti koji piju bijelu kavu, čaj, vruću čokoladu, cjeđenu naranču ili kakao jako puno brinu o veličini čaše ili posude. 
S toga se pobrinite da pronađete suđe pravih dimenzija te da ambijent bude potpun.

Serviranje

Ono o čemu posebno morate voditi računa jeste serviranje.
Tanjur se uvijek poslužuje s desne strane gostu i to na način da se uvijek glavni sadržaj obroka okreće prema gostu (šnicla, riba, i sl.) Nakon toga obavezno trebate zaželjeti dobar tek, te kada se sve završi upitati da li je sve bilo u redu. 
Ukoliko primjetite da gost nije sve pojeo ili nije jeo uopće očigledno nije nešto uredu, te pitajte što nije uredu, i pobrinite se da ispravite grešku.
Za opširnije o ovome pročitajte i naš članak o pravilima za konobare.

Pitanja

Nikada nemojte pitati gosta želi li nešto za popiti, nego mu radije provucite tezu da li želi radije pivo ili vino. Kada dobijete odgovor na to zatim ponudite nekoliko vrsta onog što je odabrano. 
Npr. Gost - vino, vi - da li želite crno ili bijelo? te potom ponudite i sorte koje imate.


Jeru tu smo zbog Vas 

Vaša Magnituda

Nema komentara:

Objavi komentar