petak, 21. listopada 2016.

Otvarate kafić ili restoran, a ne znate odakle početi?



Otvarate kafić, ili pak restoran, a štošta Vas muči?


Onda ste na pravom mjestu. Ovdje smo s ciljem da Vam olakšamo i da Vas uputimo u sve ono što Vas čeka u narednom razdoblju Vašega života, te poslovanja.

Dosljedno pratite naše teme jer mi imamo višegodišnje iskustvo u ugostiteljstvu s jako uspješnim poslovanjem te Vam možemo mnogo pomoći.

Ukoliko budete i Vi slijedili naše smjernice vašega poslovanja, ili barem dobar dio njih, konačan rezultat će biti zagarantiran USPJEH!


Smjernice i ciljevi

Vaša smjernica je stremiti ka vašim ciljevima, a ciljeva je mnogo!

Kada bi rangirali što Vam je najvažnije prilikom otvaranja ugostiteljskog objekta počeli li bi od samoga koncepta ideje.

Ideja je najvažnija.

Od samoga početka morate imati dobru ideju i slijediti je!
Naravno ne smijete biti isključivi. to nipošto!

Isključivost Vas samo može preodrediti za propast već u samome početku ma koliko god se Vama nešto dobro doimalo.

Upamtite, ne otvarate kafić ili pak restoran samo za sebe! Otvarate ga za druge.
S toga je jako važno ugoditi ljudima koji čine vaše stanovništvo, odnosno buduće goste od kojih ćete živjeti.

Možda se sada upravo pitate kako kada ih još uvijek nemate?

Odgovor je jednostavno.

Prije svega zapitajte se kakvo je stanovništvo koje Vas okružuje, te što ono voli.
Da li voli udobnost i modernu, ili pak tvrdo i starinu? 
To je nešto što sami trebate dokučiti.

Neka od pitanja na koja također trebate odgovoriti su; na koju starosnu dob vaših budućih gostiju ciljate? Gdje živite? Što volite? Što vole vaši većinski budući gosti? Što želite? Što žele vaši "gosti"? Što to fali u mjestu gdje živite? Što imaju, a što nemaju drugi, su samo neka od pitanja koja ćemo polagano skupa preraditi.

Kada razgovaramo o starosnoj dobi budućih gostiju jako je važno naglasiti opet ono pitanje; Što želite? - Da li će to biti mjesto gdje se okupljaju mladi pred izlazak, ili Vam je u cilju da se u Vašem kafiću stvara kultura ispijanja kave, odgonetnite sami sa sobom, a sve odgovore potražite ovdje.

Da krenemo s pretpostavkom da od kafića želite stvoriti mjesto za ispijanje kave.
Tada Vam je potrebna miješana klijentela.
Većinom će to biti ljudi od nekih 35 do 55 godina života. Zašto? Zato što ta starosna dob već posjeduje novce i sebi je osigurala lagodan život da si mogu priuštiti kavicu svakoga dana, te žive opuštenije i lagodnije.

Da samo usput i napomenemo da su to najbolji potrošači!

Kafići takve vrste su vječni kafići, što naš tim svakako i preporuča.

Sve drugo znači brz, ili relativno brz kraj poslovanja. Istina jeste da kafići koji rade na principu mjesta za okupljanja pred noćni izlazak su jako kratkoga vijeka.
Od nekih 3 pa sve do 7 godina.
Također je istina da se u tom periodu "zavrne" ogromna lova, no da vas pitam, tko će zaraditi više, Vi koji radite 27 godina ili neki kafić koji je zarađivao po 1000 e ili 1500 e za noć od 3 do 7 godina?

Mada postoje mjesta koja opovrgavaju navedenu teoriju, ali su jako rijetka.

Dobro razmislite.


Na upit gdje živite? - odgovaramo slijedećim

Ukoliko živite u zabačenom,ili ruralnom mjestu dobro razmislite što želite! 
Ako je broj stanovništva jako mali, a mjesto ima potencijala svojom lokacijom, il pak prirodnim ljepotama, tada Vam se više preporuča restoran.

Možete ići na to da pravite eko-turizam ukoliko je mjesto življenja jako malo, ili pak etno selo što se više preporuča. Naravno Vi znate najbolje!

Mjesto življenja djelom dirigira ono što trebate otvoriti, no postoji i faktor sreće i rizika pa ne mora ni to nužno značiti. 
Zapitajte se što to fali? Tu ćete najčešće pronaći odgovor na ono što biste trebali otvoriti.
Jer u teoriji ono čega nema bi i trebalo raditi stoji 99.9%,ali, uvijek ono ali. Bez obzira na to, ako Vam neće biti uredno, udobno, čisto i dezinficirano, prozračno, znači da nećete uspjeti.

Pitanje higijene u ugostiteljskim objektima je od ogromne važnosti. na to uvijek morate paziti!

I zapamtite, kako prvoga tako i posljednjega dana, sve treba biti čisto! Ama baš svakoga dana!

Suprotno od toga odbija goste.

Toalet je nešto po čemu pamtimo najbolje restorane i kafiće. S toga, ne dozvolimo si nikakvu grešku po tom pitanju.


Na pitanje što žele vaši gosti odgovor leži u podneblju, tj.u mjestu življenja.
Da navedemo primjer s kavom.
Da biste odabrali pravu kavu trebate znati svoje i tuđe navike i ukuse. Ukoliko ne znate, pitajte.

Kratko, jasno, koncizno. Nema se tu šta duljiti, i mnogo toga pisati.
Sve Vam se reklo s tim.


Na pitanje što imaju, a što nemaju drugi? - odgovaramo

Trebate pronaći način da se ističete. Nemojte biti još jedan kafić u nizu na istu foru po tzv.sistemu "copy paste". 
Trebate pronaći način da istaknete svoj objekt od drugih.

Da li će to biti neka drugačija tenda, ili neka drugačija, a slična drvena nadstrešica, možda neki dekor na otvorima, cvijeće, i još mnogo toga donosimo u slijedećim postovima.

Po statistici više od 70% vlasnika koji uspješno vode i imaju ugostiteljski obrt godina su konstantno vršili neke promjene, renoviranja i povremene detalje s kojima bi osvježili prostor.
Taj detalj može biti i ukrasno cvijeće ili vaza.

Vrlo važna napomena; ugostiteljski namještaj nebitno da li su to stolice, fotelje ili sećije mora biti jako udoban.
Ako nije udoban Vama, vjerovatno neće biti udoban ni drugima.

Ukoliko želite da netko popije kavu u miru i provede u objektu više vremena morate mu pružiti udobnost.

Ako ciljate na konobu za koju se veže drvo, kamen i neudobnost, promjenite to. Stavite debele sjedalice uz pomno odabrane dezene na stolice, ili klupice.
Ostat će jednako lijepe, i na tome nemojte žaliti novaca.
Ako ćete žaliti novce, onda ugostiteljski objekt nije pravi odabir za Vas.



Za sve upite i nejasnoće kontaktirajte nas putem gmail-a.

Jer tu smo za Vas.

Vaš Magnituda tim




Nema komentara:

Objavi komentar