petak, 21. listopada 2016.

Uređenje interijera i eksterijera

Uređenje interijera i eksterijera


Kada smo ušli u prostor stanemo pred "gole" zidove i vizualiziramo.
Zapitamo se opet što to želimo?

Kada smo pronašli odgovor na to možemo da započnemo.
Krucijalno je uvezati ime restorana ili pak kafića sa samom idejom uređenja.
Jedno Vam vuče drugo.

Npr.ukoliko želite otvoriti kafić s imenom New York tada naravno nećete urediti kafić da sliči na Japan!

Jedno vuče drugo.

Treba uklopiti uređenje makar interijera, ili većim dijelom eksterijera u ime i obrnuto. 
Vraćamo se na primjer kafića pod nazivom New York,

U tom slučaju motivi unutrašnjeg uređenja bi se trebali sastojati od moderne, šank i frižider od visokoga sjaja, tematski motivi tapeta najpoznatijih građevina u New York-u, ili najpoznatijih ličnosti New York-a s pokojim citatom te ličnosti na tapeti. Tapeta može biti i crno bijela. Opcija je mnogo.
No ono što je jako važno je to da sve to skupa na kraju mora biti skladno. 

Sve to mora biti kao simfonijski orkestar gdje svaka osoba (stvar) ima svoje mjesto, i savršeno se tu uklapa, te funkcionira,dok se sve lagano privodi kraju. Na koncu dobijemo divnu melodiju, a mi kao "izvođači" dobijemo gromoglasan aplauz.

Taj gromoglasan aplauz će Vam poslije biti oduševljene reakcije gostije, te pohvale koje će pristizati na račun uređenja te higijene.

Mnogi Vam neće reći ništa, ili će te dobiti šture informacije o svemu ovome. No mi? Mi smo drugačiji.
Rado ćemo s Vama podjeliti sve što znamo s ciljem da uspijete. Jer ako uspijete Vi, uspjeli smo i mi.
Što imamo svi u globalu od sebičnosti? Od sebičnosti nema ama baš nitko ništa!

Kada budete kupovali namještaj, birali boju zidova, te tražili firme ili ljude koji se s tim bave, nemojte se ograničiti na jedno mjesto, jedan grad, pa usudio bih se i reći i jednu državu!
Gledajte što to dolazi i prolazi, a što se vraća.

Ponavljamo, kada nađete određenu stvar za vaš ugostiteljski objekt, npr. stol, ili stolicu, fotelju, ili tapetu ne ograničavajte se na jedan grad.
Pronađite taj isti proizvod u drugom gradu vaše države ili susjedne te usporedite cijene. Poručite kod onoga koji bude najjeftiniji, naravno ukoliko je riječ o istom proizvodu od istoga proizvođača.

Vjerovali ili ne razlike u cijenama su "astronomske"! Čak i po više stotina e. Nevjerovatno ali istinito.
Negdje ćete uštedjeti 20 e, negdje 5e, negdje 7, a negdje bome i po 70 i više e.

Na koncu dobijete jednu ogromnu svotu novca koja Vam je ostala u džepu!

No sve te novce na kraju reinvestirate, ali ste potrošili manje. Tj. samim tim ste dobili više.
Naše preporuke su da makar obiđete 3 grada i 3 velika grada prije nego što nešto kupite ili odlučite.
Naravno, tu je i nezaobilazno surfanje.
Iskoristite internet maksimalno, i zađite u "sve" kutke svijete i pogledajte "sve" ugostiteljske objekte svijeta.

Takvim postupanjem Vaša ideja se iskristalizira. 
Saznate ono što želite i ono što možete, ono što je izvedivo i ono što je neizvedivo.

I dobijete ovo...

U ovom slučaju otmjeno, elegantno, rustikalno sa savršeno uklopljenim primjesama i detaljima pritajene moderne. 

Jednom riječju, savršenstvo.

Ovakav ugostiteljski objekt vrijedi i njemu je uspjeh zagarantiran!
Slika govori više od 1000 riječi.

Skladnost,skladnost,i samo skladnost! sve mora biti usklađeno i sve se mora "ljubiti" jedno na drugo. To može biti i više cjelina skladno povezanih u jednu priču.

To vezanje može biti jedan detalj ili pak jedna nijansa boje, ograde,cvijeća, i sl.

Preporučuju se zemljani tonovi i samo nježne boje za tapete zidova, ili boju zida ukoliko želite stvoriti ambijent da netko provede duže vremena u restoranu ili objektu druge namjene.

Boje ne smiju biti napadne. Npr. zelena boja je boja prirode te odmara oči i odiše sigurnošću, smeđa umiriva(ne dolazi do izražaja-nije napadna), crvena je emocionalno intezivna boja te ubrzava disanje i podiže krvni pritisak. Ima vrlo visoku stopu vidljivosti, te jako brzo usmjeri pažnju na željeni dio.

Crvenkasto smeđa odiše jeseni. Veže nas uz osjećaj ugodnosti, i topline.
Zlatna budi osjećaj prestiža. daje nam na važnosti.
Žuta izaziva glad(zato su pekarne u žutim motivima).
Narančasta predstavlja entuzijazam, sreću, kreativnost, odlučnost, privlačnost i uspijeh, te inteligenciju.
Ljubičasta simbolizira moć, ambiciju, plemstvo i bogatstvo.
Bijela boja se smatra kao boja savršenstva te je simbol spremnosti na suradnju, te oličenje poštenja.
Crna boja se veže za moć, eleganciju i formalnost.

Zašto smo navodili sve ovo?

Razlog je taj zato što boje imaju jako važnu ulogu u životu i mišljenju svakoga čovjeka.
Boje su oko nas, te nas one i privlače, a na nama je samo da povežemo koja boja nam treba te da je uklopimo u cjelokupan ambijent.

Nema komentara:

Objavi komentar